Kawasaki KLR Forum banner

Upuściłem kołek ustalający

1.4K views 10 replies 5 participants last post by  tomo  
#1 ·
Znalazłem szpilkę :)
 
#5 ·
Nauczyłem się tej samej lekcji co tomo, kiedy ostatnio robiłem doo. Mimo że wszystko poszło dobrze, nie musiało tak być i pomyślałem, że powinienem mieć pod ręką dodatkową śrubę koła zamachowego, a także dodatkowe uszczelki, oprócz jednej zapasowej każdej z nich, którą miałem w tym czasie. Buduję małą listę zakupów rzeczy do kupienia od Eagle Mike'a i to one ją otwierają. Te rzeczy nie kosztują dużo i zajmują bardzo mało miejsca - nie ma powodu, żebym nie miał ich prewencyjnie pod ręką.

Radość, że znalazłeś ten pin (nic nie wpychałem w otwory i byłem po prostu bardzo ostrożny i uważny podczas zdejmowania części obudowy). Dzięki tomo za twoje posty.
- Aaron
 
#6 ·
Ponownie użyłem śruby wirnika 3 razy, dokręcam ją tylko do 130 ft lb ze smarem zapobiegającym zapiekaniu na gwintach i pod łbem śruby.
Nie zgadzam się z instrukcjami serwisowymi i wieloma innymi osobami w tej kwestii.

Ale zawsze czyść i OSUSZAJ stożki za pomocą środka do czyszczenia gaźników!
 
#8 ·
Fajnie byłoby przeprowadzić test momentu obrotowego do zerwania.
Musiałbyś wkręcić go w 'ślepy otwór', jak fantazyjna nakrętka koła w ciężarówce, zacisnąć klucz oczkowy w imadle i użyć belki zginającej o momencie 200-250 ft lb lub klucza dynamometrycznego z tarczą, aby uzyskać odczyt.

Z niecierpliwością czekamy na Twoje wyniki. :)
 
#10 ·
Wypożycz również goryla.
Nie potrzeba goryla, ale dobry zmysł równowagi i uporządkowane miejsce pracy, jeśli natychmiast "zatrzaśnie", byłoby wskazane, a także ktoś inny obserwujący wagę.
Z moją stopą opartą o stół warsztatowy regularnie ciągnę 230 ft lb na środkowej wieży sprzęgła głównego CVT Kawasaki ATV.
Obecnie ważę tylko 155 funtów.