Kawasaki KLR Forum banner

Op zoek naar kippentanden (Kickstarter-gids).

2K views 7 replies 5 participants last post by  Tom Schmitz  
#1 ·
Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw, maar ik ben al een tijdje aan het rondkijken. Mijn naam is Dawson en ik woon in Texas. Mijn eerste “echte” motor was een afgetrapte gen1 klr. Sindsdien ben ik hem aan het restaureren, min of meer. Ik heb elk onderdeel dat ik nodig heb voor de kickstarterkit, gekocht van verschillende plaatsen op internet. Ik ben echter op zoek naar de kx500 kickstartergeleider (kawasaki 13206-1003) of de daadwerkelijke klr650 kickstartergeleider (13206-1051). Ik denk dat dit in de marktplaats sectie thuishoort. Zeg me alsjeblieft of ik op de verkeerde plek ben. Dank u!

#3 ·
Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw, maar ik heb al een tijdje rondgekeken. Mijn naam is Dawson en ik woon in Texas. Mijn eerste “echte” motorfiets was een afgetrapte gen1 klr. Ik ben hem sindsdien aan het restaureren, min of meer. Ik heb elk onderdeel dat ik nodig heb voor de kickstarterkit, gekocht van verschillende plaatsen op internet. Ik ben echter op zoek naar de kx500 kickstartergeleider (kawasaki 13206-1003) of de daadwerkelijke klr650 kickstartergeleider (13206-1051). Ik denk dat dit in de marktplaatssectie thuishoort. Zeg me alsjeblieft of ik op de verkeerde plek ben. Bedankt!
Heb je foto's van je spullen? Kan ik ze zien? Welke koppeling ga je gebruiken? Welke kick-hendel gebruik je? Hoe toegewijd ben je aan deze stomme shit? Heb je overwogen om er zelf een te maken of iemand er een te laten maken?
Image

#6 ·
Heb je foto's van je spullen? Kan ik ze zien? Welke koppeling ga je gebruiken? Welke kickstarter gebruik je? Hoe toegewijd ben je aan deze stomme shit? Heb je overwogen om er zelf een te maken of iemand er een te laten maken?
View attachment 39188
Deze klootzakkerige, uitdagende post was bedoeld als test. Het kaf van het koren scheiden, als het ware.

@Dawsjf is met vlag en wimpel geslaagd.

#4 ·
Ik kan foto's maken, maar ik denk dat er een beperking is op het plaatsen van foto's? Zou ik ze naar je kunnen e-mailen? Ik heb een 1995, dus de koppelingsmand zou moeten werken, en naar verluidt zit het tussenwiel al in mijn behuizing. Ik heb overwogen om er zelf een te maken, want er staat een maatschets op je souperdoo-website. Maar fabricage is niet mijn ding, dus ik zou contact moeten opnemen met iemand in San Antonio. Ik gebruik de KZ-kickhendel die je in het artikel noemde. Ik heb in principe het souperdoo-artikel uitgeprint en de instructies tot dit punt gevolgd. Het hierboven vermelde onderdeel 13206-007 lijkt er behoorlijk op, maar dat geldt ook voor het onderdeel 13206-1054 voor de KLR250. Maar het onderdeel 13206-1056 lijkt er ook op. Enzovoort. Dit is allemaal goedkoop, dus ik vind het prima om de 6 dollar te gokken op een stuk metaal dat wel of niet werkt. Maar het is nauwelijks efficiënt qua tijd. Bedankt voor jullie hulp! Ik werk in het weekend, dus als mijn reacties traag zijn, bied ik mijn excuses aan.

#5 ·
Ik kan foto's maken, maar ik denk dat er een beperking is voor mij om foto's te plaatsen?
Er zouden geen beperkingen moeten zijn voor het plaatsen van foto's in het forum. De beperking geldt alleen voor het Marktplaats-gedeelte. Als je problemen hebt, stuur dan de foto's per bericht naar @Tom Schmitz en hij zal het oplossen.

#8 ·
Ik had het onderdeelnummer op die schets moeten zetten, maar op dat moment was ik niet op de hoogte van andere onderdelen die onderhouden konden worden. Die tekening is het KLR600-onderdeel, 13206-1051.