Kawasaki KLR Forum banner

Właśnie dostałem swój pierwszy KLR650, model z 1996 roku

13K views 14 replies 9 participants last post by  NoBull  
#1 ·
Cześć Forum!

Szukałem KLR do jazdy po górach (mieszkam w Longmont, CO) i krótkich wypadów po mieście. Byłem prawie gotowy kupić pozostałość z 08 lub 09, a potem zobaczyłem ten 96 na Craigslist, więc na niego wskoczyłem. Ma 5800 mil na liczniku, nowe opony i jeden z akumulatorów Odessey. Stary facet go miał i kilka razy upadł, ale wygląda na to, że to sprawy z niską prędkością. Więc jeśli ktoś chciałby napisać, co muszę naprawić, ulepszyć w tym samym czasie, byłbym wdzięczny. Aha, moje inne motocykle to '95 GPZ1100 i '06 HD VRSCR.

Pare pytań, czy jest dobre źródło zamiennych osłon bocznych?

Ponadto właściciel twierdzi, że nie może założyć osłony bocznej z akumulatorem Odessey. Czy jest jakaś nadzieja, że to pasuje, czy był leniwy i podobał mu się wygląd odsłoniętego akumulatora za 130 USD ;-)

Dzięki z góry,

John :)
 
#2 ·
Witaj John!!
Jeśli chodzi o potrzebne modyfikacje, zapytałbym poprzedniego właściciela, czy "Doohickey" zostało zrobione. Jeśli nie, polecam się tym zająć. Część za 40 dolarów i około godziny pracy, aby silnik motocykla był bardzo kuloodporny.

Model z 1996 roku będzie ci służył doskonale, to ten sam motocykl, co ten zbudowany w 2007 roku, a zdaniem wielu, nawet lepszy, ponieważ został zmontowany w Japonii.

Jeśli chodzi o osłony boczne, można je dostać u większości internetowych dostawców części w dobrej cenie. Motorcycle Superstore, Bike Bandit itp. sprzedają fabryczne tworzywa sztuczne.

Jeśli chodzi o akumulator, nigdy nie używałem akumulatora Oddessy, więc nie wiem, jak dobrze pasuje. Zamieść kilka zdjęć sposobu montażu i informacji na jego temat. Jestem pewien, że ktoś będzie miał więcej pomocnych informacji, niż tak naprawdę będziesz potrzebować. :)

Zawsze chciałem jeździć po górach Kolorado z KRL. To jeden z idealnych motocykli do tego zadania. Kilka razy jeździłem tam motocyklami szosowymi BMW, ale nigdy nie byłem tam na KLR. Moim osobistym problemem jest 1000 mil jazdy po równinach przez IA/NE/KS, żeby się tam dostać. I jeszcze bardziej bolesne jest 1000 mil w drodze powrotnej. :(
A holowanie lub przewożenie motocykla tam wydaje się stratą czasu i benzyny. Jazda jest powodem, dla którego posiadam motocykle.

W każdym razie sprawdź Doo, a jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało. I naprawdę lubimy zdjęcia z jazdy po górach!!
 
#3 ·
Witamy na pokładzie, Johndude!

Nie ma poważnych problemów z żadnym rocznikiem KLR. Kaw naprawdę odrobił pracę domową przed
wyprodukowaniem tych maleństw. "Doohickey" to jedyny problem z silnikiem i jest mnóstwo
innych małych rzeczy, które możesz zmienić, ulepszyć lub usunąć zgodnie z osobistymi upodobaniami.
Tak, osłona boczna powinna wrócić na swoje miejsce, nawet jeśli musisz pogrzebać przy
jakichś podkładkach lub czymś w tym stylu, aby przesunąć ją nieco na zewnątrz.

Uwielbiam mój '09, ale też zmienię kilka rzeczy. Dostaję wyższą kierownicę i
wygodniejsze siedzenie, dodałem podnóżki autostradowe itp., tylko po to, aby lepiej dopasować się do tego starzejącego się ciała. LOL

Dosłownie wszystko, co chcesz zrobić ze swoim motocyklem, jest tutaj. Po prostu przeszukaj witrynę
i przejrzyj poprzednie tematy. Wszystkie różne tematy i działy są wymienione po kliknięciu "forów".

Ciesz się życiem i swoim nowym skuterem!

CheapMark
 
#4 ·
Witamy na KLRforum.com.

Wyszukaj naklejkę "I Got The Fix" firmy Eagle-M-E.com. Czy jest żółta z płomieniami? Jeśli ma naklejkę, najprawdopodobniej ma ulepszenie Doohickey.

Rok 1996 to rok wielu ulepszeń Kawasaki, więc jest to dobry KLR do kupienia.
 
#5 ·
Tim,

Mój naklejka EM doo odpadła z mojego bagażnika. Chciałbym reprezentować jego produkt... czy wiesz, czy można dostać nową naklejkę? Tym razem nie przykleję jej do bagażnika. ;)

Dan
 
#6 ·
Tim,

Naklejka EM doo odkleiła się od mojego bagażnika. Chciałbym zareklamować jego produkt... wiesz może, czy można dostać nową naklejkę? Tym razem nie przykleję jej do bagażnika. ;)

Dan
Ponieważ siedzę w salonie EagleMike'a podczas pisania tego posta, założyłbym się, że mogę zdobyć dla ciebie nową naklejkę. Będę tu przez cały tydzień.
 
#8 ·
Dzięki wszystkim, wyczyściłem rower, wypolerowałem większość zadrapań, wyregulowałem obroty biegu jałowego, naprawiłem uszkodzony zespół ssania za pomocą JB weld i teraz próbuję dowiedzieć się, czego brakuje po stronie akumulatora. Mam instrukcję serwisową i nie mogę rozgryźć, co on zdjął, odciął lub co. Akumulator Odessey jest trzymany czarną taśmą klejącą (ten gość był prawdziwym mechanikiem, NIE!). Jestem pewien, że jest lepszy niż oryginalny, biorąc pod uwagę, że wydaje się nie pasować do tego miejsca. Czy ktoś wie, czego potrzebuję, aby posprzątać ten obszar? Czy naprawdę konieczne jest dopasowanie tego akumulatora do tego roweru? Miałem FT500 lata temu i miałem fajny mały akumulator kwasowo-ołowiowy i uruchamiał się bez problemu. Dzięki za wszystkie komentarze i pomoc.

Pozdrawiam,

John
 
#9 ·
Jasne, chciałem uzyskać kilka porad na temat wartości tego roweru. Wiem, że dostałem świetną ofertę, ma 5 tys. km przebiegu, oryginalnego właściciela, nowe opony, tę dziwną baterię i wygląda całkiem nieźle z 10'. Zapłaciłem za niego 1 tys. dolarów i miałem kupić lokalnie '08 od dealera za 4 tys. dolarów. Wiem, że mogę dodać wiele dodatków do tego roweru za różnicę, ale prawdopodobnie mógłbym sprzedać to monstrum (wy mi powiedzcie) za 2 tys. dolarów wiosną. Czy jest jakiś powód, dla którego powinienem kupić nowego '08 teraz zimą w naprawdę dobrej cenie, a następnie "przerobić" tego '96 wiosną? To powiedziawszy, czy '08 jest warte może 2 tys. dolarów więcej niż ten rower, czy powinienem rozpocząć modyfikacje i ulepszenia i śmiać się przez całą drogę do banku?
 
#10 ·
Zgaduję, że możesz dostać 2k. Na pewno kilkaset więcej.

Kupiłem mojego '01 Dyna Superglide za 13k i sprzedałem, gdy rynek się załamał.
Och. Dostałem 8500 dolarów z "inwestycyjnego" motocykla. W latach 90. sprzedawano je używane w tej samej cenie co nowe. Zainstalowałem mnóstwo ulepszeń i fajnych rur itp. i straciłem dużo w dniu sprzedaży. (Musiałem jednak sprzedać.)

Osobista uwaga: Patrząc wstecz, tak, chciałem potwora momentu obrotowego, ale w równym stopniu kupowałem wizerunek motocyklisty. Kupiłem XL600R, gdy miałem 17 lat, a DR650S dekadę później, zanim stałem się facetem od Harleya. Po zmęczeniu noszeniem skóry i polerowaniem chromu, wezwanie do brudu było silne i zawsze było we mnie.
Nigdy nie mógłbym być szczęśliwszy niż z moim KLR teraz i tak naprawdę był to mój pierwszy wybór motocykli, ale Honda i Suzook były nieco tańsze.
Tym razem dostałem to, czego pragnęło moje serce i nie ma żadnych wątpliwości, gdy jadę! Istnieje zarówno fabryczne, jak i posprzedażowe wsparcie dla naszych motocykli, każdy rok produkcji, że KAŻDY KLR może (i w tym przypadku będzie) dożywotnią jazdą. Ten motocykl nigdy nie zostanie wymieniony, ale naprawiony, konserwowany i przebudowywany, dopóki nie będę mógł już jeździć. Mam 43 lata i mam nadzieję, że nabiję 100 000 na liczniku kilometrów, zanim umrę.
Przy 5-7 tysiącach mil rocznie może się to łatwo zdarzyć i jeszcze więcej. Prawie wszystko to mile drogowe, ale uwielbiam też wysokie motocykle i szarpanie po drogach gruntowych i szlakach.
Wheelie też nigdy się nie starzeją.

Nie żałuję, że się rozgadałem, do tego służy twoja mysz, pomiń całe moje gadanie, jeśli chcesz.
Starzenie się, ale nie dorastanie,
Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeap
 
#11 ·
Dzięki Tim. (Niezła próba, Paper) :)
 
#12 ·
Trzymałbym się wersji z 1996 roku. Jest lżejsza i nieco bardziej zwinna niż model 08-09. Z mojego doświadczenia wynika, że będzie również szybsza. Mam motocykl z 2007 roku, a mój syn z 1997 roku. Mój jest nowszy, ale jego jest szybszy i ma lepsze zużycie paliwa. Można również zauważyć różnicę między japońskimi a tajwańskimi motocyklami. Powiedziałbym, że motocykl mojego syna to solidniejsza wersja KLR. Wiem, że w zasadzie powinny być to te same motocykle, ale widzimy różnicę.
 
#13 ·
Mówisz, że chcesz rower do jazdy po górach, starszy jest do tego lepszym wyborem. Nowszy model może być lepiej dostosowany do długich dystansów. Właśnie kupiłem specjalną ofertę z Craigslist dokładnie w tym samym celu, kilka wgnieceń tu i tam powstrzyma mnie przed byciem pedantem w kwestii upuszczania go. Nienawidziłbym przegapić dobrej przepustki, ponieważ mógłbym porysować lakier na moim pięknym nowym rowerze.
 
#14 ·
Cheep,

Twoja historia jest moim odbiciem lustrzanym, byłem taki sam, zaczynałem od motocykli crossowych i enduro w latach 70-tych. Kiedy dorosłem i faktycznie miałem trochę pieniędzy, zdecydowałem się i kupiłem "w górę" Harleya, no cóż, miałem ich 3. Wszyscy moi znajomi mieli Harleye, a mój tata zawsze jeździł Harleyem, Triumphantem lub BSA. Ja, tak jak ty, zmęczyłem się $$$ i siedzeniem i gadaniem o motocyklach, jeżdżeniem od baru do baru i nigdy tak naprawdę nie jeżdżeniem. Wymieniłem Jeepa Wranglera na mojego KLR i od tamtej pory jestem zakochany, KLR jest zdecydowanie ulubionym ze wszystkich motocykli, które miałem, z moim DR350 bardzo blisko drugim. Odkąd mam KLR, straciłem kontakt z większością moich dawnych kumpli od jazdy, ale teraz świetnie się bawię. Czuję, że mogę jechać wszędzie i o każdej porze z KLR, teraz nie ma siedzenia, aż do końca dnia lub moje ponad 40-letnie ciało powie stop.

Nadal mam 2 Harleye, ale nie jeździłem na nich od czasu, gdy KLR wrócił do domu i prawdopodobnie wkrótce nie będę. KLR to zabawa, zabawa, zabawa i tak jak ty, będę trzymał ten motocykl, dopóki ja lub on nie umrze.