Kawasaki KLR Forum banner

Mężczyzna...

450 views 2 replies 2 participants last post by  Demonsmokr  
#1 ·
Nie spodziewałem się, że Doohickey jest już gotowy. Cóż, dostałem nowe uszczelki, więc równie dobrze mogę je zrobić. To zaktualizowana wersja ze skośnymi krawędziami i sprężyną skrętną. Otworzyłem cholerną torebkę z nowym doohickey i podkładką, żeby przeczytać instrukcje.

Nieważne, zrobiłem uszczelki. Obie przeciekały, więc i tak trzeba było to wszystko rozebrać. Po prostu wkurza marnowanie pieniędzy.
 
#2 ·
Nie spodziewałem się, że Doohickey jest już gotowe.
Używam grawera elektrycznego, aby napisać "EM Doo & T spring DONE" na fazowanej dolnej krawędzi pokrywy silnika, bezpośrednio nad śrubą blokującą, aby każdy w przyszłości mógł PRZECZYTAĆ na każdym KLR650, na którym robię Doo.
Może zależy Ci na tym, żeby zrobić to samo. ;)
 
#3 ·
Używam elektrycznego grawera, aby napisać "EM Doo & T spring DONE" na fazowanej dolnej krawędzi pokrywy silnika, bezpośrednio nad śrubą blokującą, aby każdy w przyszłości mógł PRZECZYTAĆ na każdym KLR650, na którym robię Doo.
Może zależy ci na tym na tyle, żeby zrobić to samo. ;)
Tak, zamierzam wygrawerować EM-DT. To było po prostu irytujące. Rano skończyłem odbudowę uszczelki pompy wodnej, a potem postanowiłem zająć się zadaniem doohickey, tylko po to, by zobaczyć, że jest zrobione, gdy wyciągnąłem wirnik. Użyli ponownie oryginalnych uszczelek, co doprowadziło do wycieku, więc i tak musiałem wszystko rozebrać. Nie było to tak trudne, jak sobie wyobrażałem. Ale zdecydowanie praca, która może łatwo pójść na południe.