Kawasaki KLR Forum banner
2.5K views 14 replies 6 participants last post by  Gunnar88  
#1 ·
Cześć, muszę wymienić łańcuch, myślę, że wymienię też zębatki. Jakieś dobre wskazówki, na które? I czy powinienem trzymać się z daleka od tańszych marek?

Mam klr 650 2001
 
#2 ·
OEM działa całkiem nieźle. Przednie zębatki Sunstar to mój wybór. Trudno przebić tylną zębatkę i zwykle używam łańcuchów Regina, RK lub DID.... Eaglemike, 3D cycle, Fortnine mają dobre rzeczy. Unikaj taniego badziewia, zębatek ze stopów metali lub łańcuchów bez uszczelnień za wszelką cenę. Jeśli masz ograniczony budżet, trudno przebić zestaw Primary Drive z RMATV.
 
#3 ·
OEM działa całkiem nieźle. Przednie zębatki Sunstar są moim wyborem. Trudno pokonać tylną zębatkę i zwykle używam łańcuchów Regina, RK lub DID.... Eaglemike, 3D cycle, Fortnine mają dobre rzeczy. Unikaj taniego badziewia, zębatek ze stopów metali lub nieuszczelnionych łańcuchów za wszelką cenę. Jeśli masz ograniczony budżet, trudno pokonać zestaw Primary Drive z RMATV.

Dave
Ahh dzięki! Jaki rozmiar wybierasz??
 
#7 ·
Cześć, muszę wymienić łańcuch, myślę, że wymienię też zębatki.
Jakieś dobre wskazówki co do wyboru?
I czy powinienem unikać tańszych marek?

Mam klr 650 2001
Jakie marki zębatek sprzedają w Wielkiej Brytanii? Nawet niektóre międzynarodowe firmy sprzedają kompletne zestawy.

Zębatki OEM Kawasaki z uszczelnionym łańcuchem marki OEM EK są znane z tego, że wytrzymują ponad 20 000 mil, przy odpowiednim luzie i smarowaniu.

Łańcuch MUSI być wystarczająco luźny, aby podnieść dolną część w GÓRĘ, aby dotknąć tylnej końcówki gumowego suwaka. Zbyt ciasny zużywa je znacznie szybciej.
 
#9 ·
Jakie marki zębatek sprzedają w Wielkiej Brytanii? Nawet niektóre z międzynarodowych firm sprzedają kompletne zestawy.

Oryginalne zębatki Kawasaki z oryginalnym łańcuchem uszczelnionym marki EK są znane z tego, że wytrzymują ponad 20 000 mil, przy odpowiednim luzie i smarowaniu.

Łańcuch MUSI być na tyle luźny, aby podnieść dolną część w GÓRĘ, aby dotknąć tylnej końcówki gumowego suwaka. Zbyt ciasny zużywa je znacznie szybciej.
Jestem z Norwegii, tutaj sprzedają jt i d.i.d :)
 
#13 ·
Yongwanderer, kliknąłem w Twój link i przeczytałem: "Łańcuch XMR-G jest wzmocniony i wykorzystuje pierścienie x, które uszczelniają smar. Używany przez motocykle do 250 cm3." Nie jestem pewien, czy dotyczy to łańcucha, który rozważasz.
 
#14 ·
Nie jestem pewien, czy dotyczy to łańcucha, który rozważasz.
Myślę, że zestaw łańcucha i zębatek AFAM sprawdzi się doskonale w KLR650.

Modele KLR650 A, B, C i E WSZYSTKIE muszą mieć łańcuch wyregulowany TAK LUZNO, aby móc podnieść dolny bieg łańcucha, aby "ledwo dotknąć" tylnej końcówki gumowego ślizgu wahacza.

Zbyt mały luz przedwcześnie zniszczy każdy łańcuch.
 
  • Like
Reactions: DPelletier
#15 ·
Używam standardowych zębatek, Kawi z tyłu, Rental z przodu i wolę łańcuch DID i tak, nie naciągam go za mocno. Używam sprayu do łańcucha Motorex do motocykli terenowych i jednego z tych czyścików do łańcucha piggy wiggly.