Kawasaki KLR Forum banner

Beste manier om een loshangend knipperlicht weer vast te zetten?

26K views 25 replies 15 participants last post by  Thom Crown  
#1 ·
Een paar maanden geleden hing een zekere, uit de hel afkomstige buurjongen aan mijn linker achterste richtingaanwijzer, waardoor deze losraakte van de motor. Hij zat nog vast aan de bedrading, maar de plastic buitenkant was kapot. Sindsdien heb ik het signaal periodiek weer met elektriciteitstape aan de motor bevestigd. Dat is nooit een permanente oplossing; er zijn nooit meer dan drie weken verstreken voordat ik de procedure moest herhalen. Ik heb het net gedaan voor wat ik hoop de laatste keer zal zijn. Ik sprak met een monteur die zei dat hij geen andere oplossing had dan de tape, tenzij ik wilde betalen om het hele signaal te vervangen. Kent iemand andere oplossingen? Ik heb rubbercement en gorilla lijm geprobeerd; geen van beide werkte helemaal.

Attachments

#7 · (Edited)
Ik heb besloten om geen richtingaanwijzers meer te gebruiken en ze te vervangen door handsignalen. Ik vind dat een handsignaal veel meer wordt herkend (spelling?) dan een klein knipperlicht...
De wettigheid van uw keuze hangt af van de motorvoertuigvoorschriften van uw staat, BUGKLR.

Waar ik woon, als de motorfiets was uitgerust met richtingaanwijzers als OEM-uitrusting, zijn ze functioneel verplicht om jaarlijkse voertuiginspecties te doorstaan; richtingaanwijzers zijn OEM-uitrusting op KLR's.

Als het voertuig NIET met richtingaanwijzers uit de fabriek kwam, zijn handsignalen o.k.

Als u de wettelijke vereisten voor richtingaanwijzers wilt weten waar u woont, raad ik u aan contact op te nemen met het Department of Motor Vehicles of de State Police.

#12 ·
Ik zou zeggen dat met de prijs van sommige van deze methoden je beter af bent met het vervangen door een nieuwe (of zelfs gebruikte) richtingaanwijzer, je kunt ze de hele dag door goedkoop vinden op E-Bay, gewoon mijn twee cent!
Eens. Negeer mijn bovenstaande bericht. Ik ben het type persoon dat eerst probeert dingen te repareren, maar vaak is het gemakkelijker en niet veel duurder om gewoon een nieuw onderdeel te kopen. Ik realiseerde me niet hoe goedkoop richtingaanwijzers waren.

#11 ·
#15 ·
Ik kan het niet zeggen, maar het ziet ernaar uit dat de binnenste moer, op de steel, uit de behuizing is gescheurd. Rammelt de moer rond? Misschien het hele ding uit elkaar halen en een grotere ring dan het gat aan de binnenkant van de behuizing plaatsen, de moer vervangen. Opnieuw installeren. Toen ik de mijne kapot maakte, kocht ik een nieuwe voor $ 12,95 +. Ik wou dat ik er twee had gekocht. Ik denk dat die jongen je een grasmaaier schuldig is. :)

#16 ·
Ik kan het niet zeggen, maar het ziet ernaar uit dat de binnenste moer, op de steel, uit de behuizing is gescheurd. Ratelt de moer rond? Misschien alles uit elkaar halen en een grotere ring dan het gat aan de binnenkant van de behuizing plaatsen, de moer vervangen. Opnieuw installeren. Toen ik de mijne kapot maakte, kocht ik een nieuwe voor $12,95 +. Ik wou dat ik er twee had gekocht. Ik denk dat die jongen je een grasmaaier schuldig is. :)
Rubberen epoxy's zijn beter dan nieuw, omdat ze tegelijkertijd al het rubber kunnen versterken om het stijver te maken. De mijne gaan kapot met zwervende handen; geen ongeluk of val.
🍻

30364

• Like
Reactions: DPelletier
#17 ·
Aangezien dit een negen jaar oude post is en er prachtige uitvindingen op de markt zijn gekomen om het probleem aan te pakken, beantwoord ik hem graag zoals ik dat negen jaar geleden al wilde.

Knipperlichten zijn als deelwoorden. De beste manier om er een opnieuw te bevestigen, is om hem in de eerste verdomde plaats niet te laten bungelen.

#18 ·
Knipperlichten zijn als deelwoorden. De beste manier om er een opnieuw te bevestigen, is om hem niet op de verdomde plek te laten bungelen.
Ik ben het ermee eens, maar door epoxy te gebruiken, zal het knipperlicht niet bungelen. Deelwoord? We hebben geen stinkende deelwoorden nodig. Uhh, wat is een deelwoord eigenlijk? TC

#19 · (Edited)
3D Cycle Parts (3d klr650 turn signal stalk delete - Google Zoeken) produceert en verkoopt metalen KLR-richtingaanwijzer-stengel-eliminators. Kit voor Generatie 1 en kit voor Generatie 2. Prijs: Ongeveer $ 20 voor vier.

Generatie 1 hierboven getoond; Ik denk dat deze link naar Generatie 2 voor en na leidt:

#20 ·
Ik probeerde de moeilijke combinatie van humor plus het beantwoorden van de vraag van de OP terwijl ik bungelde. Ik vermoed dat het probleem jaren geleden al is aangepakt. TBD is of ik de combinatie heb gehaald. Tom? TC

#21 ·
Toen ik het restaurant binnenliep, rook de pizza heerlijk. (Het droeg waarschijnlijk White Shoulders of iets dergelijks) Een deelwoord is een werkwoord dat is afgeleid van een zelfstandig naamwoord, meestal door 'ing' toe te voegen. Dus 'walking' is een deelwoord. Er zijn meer uitgebreide manieren om een deelwoord te beschrijven en meer gevallen die een deelwoord vormen, maar in het belang van de beknoptheid zal ik onnauwkeurig blijven. Een losstaand deelwoord is er een dat geen zelfstandig naamwoord in de tekst heeft om te wijzigen. Vaak humoristisch, kan het een onbedoeld zelfstandig naamwoord wijzigen dat in de tekst bestaat. In het bovenstaande beschrijft de zin een pizza die een restaurant binnenliep en een aangenaam aroma uitstraalde. Correct geconstrueerd, zou het bovenstaande zijn: "Toen ik het restaurant binnenliep, rook de pizza heerlijk."

#22 ·
Verdomme. Ik dacht dat ik de vraag had beantwoord en mijn deelwoord had laten bungelen met "door epoxy te gebruiken, zal het knipperlicht niet bungelen". Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een deelwoord in een zin heb gebruikt! Meer studie is vereist. TC

#23 ·
Dat is een losstaand deelwoord. Er wordt gezegd dat het knipperlicht niet bungelt als het epoxy gebruikt, als bedoeld is dat als JIJ epoxy gebruikt, het knipperlicht niet bungelt.

Dat losstaande deelwoord vermenselijkt ook knipperlichten. Dat moet je niet doen; ze haten het als je dat doet.

Je missie was volledig en goed volbracht!

#24 ·
3d onderdelen stengelverwijderaar. Zou kunnen werken.

#25 ·
3d onderdelen stengelverwijderaar. Zou kunnen werken.
Ik wou dat Damocles had gedacht dat te vermelden. Ik betwijfel echter of de OP er veel om geeft.

• Like
Reactions: DPelletier