Kawasaki KLR Forum banner

Nieuw hier

1.6K views 9 replies 5 participants last post by  Busafied  
#1 ·
Ik rijd al vele jaren, maar het leven veranderde in 2008 en stopte veel van mijn 2 wielen.
Eind vorig jaar weer opgepakt.
De 93 KLR650 twee zaterdagen geleden uit de schuur gehaald en mee naar huis genomen.
Nadat ik hem mee naar huis had genomen, heb ik hem met een hogedrukreiniger gewassen om de 12 jaar stof en uilenpoep te verwijderen.
De corbin heeft de lagen uilenpoep goed doorstaan, ik wou dat ik foto's had gemaakt voordat ik hem waste.
Ik denk dat iemand hem heeft proberen te stelen, het contactslot is weg en de draden zijn aan elkaar geplakt waar de schakelaar zou hebben gezeten.
Ik heb een nieuwe contactslot-assemblage, een voorste remcilinder-assemblage en een andere IMS-tank gekocht die zojuist 5 minuten geleden is aangekomen..

Veel te doen..
ODO toont de 29k die ik me niet herinner, ik had de EM Doohickey al gedaan toen hij ze begon te produceren.
De mijne was in 3 stukken.
Ik heb 25MM munitiekisten gemonteerd op beugels die ik vele manen geleden heb gemaakt.
Ik heb er een Super Trap op zitten, ben er persoonlijk dol op.
Ik kijk ernaar uit om hem snel weer op de weg te krijgen en hoop er wat ritjes mee te maken.
Cya-

Ron

#3 ·
Welkom terug in de motorwereld. Ik zie graag wat foto's.

• Like
Reactions: Busafied
#5 ·
Oh ja, helaas woon ik in Irving..
Hier zijn wat foto's, heb de nieuwe contactschakelaar gemonteerd, cilinder beslagen - geen vonk.
Zal morgen een nieuwe bougie en accu ophalen.
IMS 6.6 kwam opnieuw verpakt en zonder dop...geen instructies...
Ik zal moeten uitzoeken waar de montagebeugel en de tankdop naartoe zijn gegaan... of ze een montagebeugel leveren..
denk dat het tijd is om wat onderzoek te doen.
Na het bellen is er een nieuwe dop onderweg en zou die er morgen moeten zijn.

Attachments

#7 ·
de nieuwe contactschakelaar gemonteerd, cilinder beslagen - geen vonk.
zal morgen een nieuwe bougie en accu ophalen.
Ik gok dat je een goedkope Chinesium contactschakelaar hebt geĂŻnstalleerd.
Een van onze andere leden ontdekte dat sommige van hen een paar van de draadklemmen in de verkeerde posities in de multi-plug hebben geplaatst. Resulterend in geen vonk, IIRC.

Lees hier, Goedkoper alternatief voor contactschakelaar

• Like
Reactions: Busafied