Mogę dać ci tylko wszystko, moje sugestie.
#1,
Podobnie jak wiele innych rzeczy w KLR650, wydaje się nie dbać o to, 'w jakiej kolejności'! Ale wydaje się dobrze reagować na modyfikacje.
#2,
Thermo-Bob, Thermo-Bob 2 lub Thermo-Bob 3. Lub system obejścia chłodnicy Normka DIY. Wszystko z termostatami 185-195F. Rozgrzej cały silnik tak ciepło, jak to możliwe, tak szybko, jak to możliwe.
#3,
Zdejmij pokrywę sprzęgła i wyczyść filtr wstępny, jeśli to konieczne. Jest to zalecane od dłuższego czasu, niż jestem na forach internetowych. Sprawdziłem/wyczyściłem mój (1987) przy przebiegu ponad 64 000 mil, prawie nic w nim!
#4,
Musiałem zdjąć pokrywę sprzęgła, aby zrobić #3. Równie dobrze można zrobić więcej, co!
Dotrzyj zawór nadmiarowy. Nie chciałem ryzykować NISKIEJ prędkości obrotowej OBROTÓW oleju w ŻADNYM miejscu, przy ŻADNEJ prędkości obrotowej.
#5,
Ponownie spręż zawór nadmiarowy. Zrobiłem to z 2 powodów. Zmniejsz możliwe maksymalne ciśnienie na wale korbowym i chroń wskaźnik ciśnienia oleju banjo wałka rozrządu 0-15 PSI zainstalowany na mojej desce rozdzielczej.
Mam 21 PSI. Tom S. i Clark L. są ustawieni na 28 psi. Normk może ustawić swój 'trochę wyżej'.
Ale jeśli zamierzasz użyć wskaźnika ciśnienia oleju banjo wałka rozrządu o niskim ciśnieniu, będziesz musiał coś zrobić!
Zarejestrowałem aż 22 psi w 68f. dzień, zimny start przy 1700 obr./min (przy banjo wałka rozrządu) z częściowymi modyfikacjami.
#6,
To jest największe. I NIE musisz tego robić w swoim motocyklu, a mimo to skorzystasz w 90% ze WSZYSTKICH pozostałych modyfikacji, tylko moim zdaniem. Ten, którego nawet nie przewidziałem, dopóki wszystko inne nie zostało zrobione. Dzięki wam wszystkim.
Zmodyfikuj wnękę filtra oleju dla 100% filtracji oleju! Teraz, gdy wiemy, że można to zrobić!!!
('Lewe kliknięcie' na Hi-Lite. Dla nowicjuszy)
www.klrforum.com
Zainstaluj magnes filtra oleju Motion Pro #11-0064, na TYLNEJ STRONIE filtra oleju! Przednia strona będzie teraz SUCHA!
#7,
Zainstaluj 'Otwór kontroli przepływu oleju' dopływu oleju do wału korbowego, mniejszy niż 2,5 mm w porcie na godzinie 6 pokrywy sprzęgła lub pokrywy filtra oleju. (EDYTO 8 grudnia 2021 r., przetestowałem do 2,06 mm / .081 cala / wiertło #46 ze WSZYSTKIMI modyfikacjami. (Z OLEJEM 10W40! Edytowano 24-10-2024)
PRZEJDŹ do postu #416 / 2. zdjęcia. bezpośredni link nie był możliwy
Wolę instalować w pokrywie sprzęgła. 'Eliminuje' wyciek z pomiędzy KORKA filtra a pokrywą sprzęgła. (To prawda, niezależnie od tego, czy robi się modyfikację 100% filtracji, czy modyfikację 'odciążenia półki'.)
Ciśnienie oleju, ile masz? PRZEJDŹ do 6. zdjęcia. (stara modyfikacja 'odciążenia półki')
#8,
Wymień lub powiększ śrubę banjo 1. przewodu olejowego przy silniku rozrusznika.
2 duże otwory 1/8 cala. (#92150-1641 z KLX650 z lat 90.)
#9,
Wymień lub powiększ śrubę banjo dopływu oleju wałka rozrządu, przy głowicy cylindrów.
2 duże otwory 1/8 cala. (#92150-1641 z KLX650 z lat 90.)
#10,
Wymień lub powiększ śrubę banjo dopływu oleju do skrzyni biegów, nad zębatką silnika. 1, otwór 1/8 cala lub 2 mniejsze otwory #43. (#92153-0627 z KLF300-C z lat 90.)
Czy coś pomijam???
Z wypełnieniem epoksydowym oryginalnego portu dopływu oleju do filtra oleju i wcięcia w pokrywie filtra oleju, czasem utwardzania i obróbki nadmiaru, zaplanuj 2 dni!
W
#1,
Podobnie jak wiele innych rzeczy w KLR650, wydaje się nie dbać o to, 'w jakiej kolejności'! Ale wydaje się dobrze reagować na modyfikacje.
#2,
Thermo-Bob, Thermo-Bob 2 lub Thermo-Bob 3. Lub system obejścia chłodnicy Normka DIY. Wszystko z termostatami 185-195F. Rozgrzej cały silnik tak ciepło, jak to możliwe, tak szybko, jak to możliwe.
#3,
Zdejmij pokrywę sprzęgła i wyczyść filtr wstępny, jeśli to konieczne. Jest to zalecane od dłuższego czasu, niż jestem na forach internetowych. Sprawdziłem/wyczyściłem mój (1987) przy przebiegu ponad 64 000 mil, prawie nic w nim!
#4,
Musiałem zdjąć pokrywę sprzęgła, aby zrobić #3. Równie dobrze można zrobić więcej, co!
Dotrzyj zawór nadmiarowy. Nie chciałem ryzykować NISKIEJ prędkości obrotowej OBROTÓW oleju w ŻADNYM miejscu, przy ŻADNEJ prędkości obrotowej.
#5,
Ponownie spręż zawór nadmiarowy. Zrobiłem to z 2 powodów. Zmniejsz możliwe maksymalne ciśnienie na wale korbowym i chroń wskaźnik ciśnienia oleju banjo wałka rozrządu 0-15 PSI zainstalowany na mojej desce rozdzielczej.
Mam 21 PSI. Tom S. i Clark L. są ustawieni na 28 psi. Normk może ustawić swój 'trochę wyżej'.
Ale jeśli zamierzasz użyć wskaźnika ciśnienia oleju banjo wałka rozrządu o niskim ciśnieniu, będziesz musiał coś zrobić!
Zarejestrowałem aż 22 psi w 68f. dzień, zimny start przy 1700 obr./min (przy banjo wałka rozrządu) z częściowymi modyfikacjami.
#6,
To jest największe. I NIE musisz tego robić w swoim motocyklu, a mimo to skorzystasz w 90% ze WSZYSTKICH pozostałych modyfikacji, tylko moim zdaniem. Ten, którego nawet nie przewidziałem, dopóki wszystko inne nie zostało zrobione. Dzięki wam wszystkim.
Zmodyfikuj wnękę filtra oleju dla 100% filtracji oleju! Teraz, gdy wiemy, że można to zrobić!!!
('Lewe kliknięcie' na Hi-Lite. Dla nowicjuszy)

OIL Pressure, How much Ya got?
What year are you riding? How many miles? What oil (be specific) you useing? HERE is the BIGGEY, WHAT TEMPERATURE? I've found that maybe the best place to measure temperature, is the center of the oil filter cap, with a infrared thermometer. Can do it while riding, with cruise control. Even...
#7,
Zainstaluj 'Otwór kontroli przepływu oleju' dopływu oleju do wału korbowego, mniejszy niż 2,5 mm w porcie na godzinie 6 pokrywy sprzęgła lub pokrywy filtra oleju. (EDYTO 8 grudnia 2021 r., przetestowałem do 2,06 mm / .081 cala / wiertło #46 ze WSZYSTKIMI modyfikacjami. (Z OLEJEM 10W40! Edytowano 24-10-2024)
PRZEJDŹ do postu #416 / 2. zdjęcia. bezpośredni link nie był możliwy
Wolę instalować w pokrywie sprzęgła. 'Eliminuje' wyciek z pomiędzy KORKA filtra a pokrywą sprzęgła. (To prawda, niezależnie od tego, czy robi się modyfikację 100% filtracji, czy modyfikację 'odciążenia półki'.)
Ciśnienie oleju, ile masz? PRZEJDŹ do 6. zdjęcia. (stara modyfikacja 'odciążenia półki')
#8,
Wymień lub powiększ śrubę banjo 1. przewodu olejowego przy silniku rozrusznika.
2 duże otwory 1/8 cala. (#92150-1641 z KLX650 z lat 90.)
#9,
Wymień lub powiększ śrubę banjo dopływu oleju wałka rozrządu, przy głowicy cylindrów.
2 duże otwory 1/8 cala. (#92150-1641 z KLX650 z lat 90.)
#10,
Wymień lub powiększ śrubę banjo dopływu oleju do skrzyni biegów, nad zębatką silnika. 1, otwór 1/8 cala lub 2 mniejsze otwory #43. (#92153-0627 z KLF300-C z lat 90.)
Czy coś pomijam???
Z wypełnieniem epoksydowym oryginalnego portu dopływu oleju do filtra oleju i wcięcia w pokrywie filtra oleju, czasem utwardzania i obróbki nadmiaru, zaplanuj 2 dni!
W